woensdag 12 november 2014

Van Ethiopië naar China

Hallo iedereen,

Hier is mijn eerste berichtje. 
Mijn nieuwe broertje of zusje, (ik noem hem/haar voor het gemak maar even Boaz, want zo noemen we hem thuis ook. Maar.... het kan natuurlijk ook een zusje zijn) zou eerst uit Ethiopië komen. Maar omdat dat echt nog héééél lang zou gaan duren, hebben mijn papa en mama ervoor gekozen om naar een ander land over te stappen: China! Tante Lindy heeft toen een hele grappige nieuwe naam verzonnen voor Boaz, namelijk Boaz-Li. Leuk he! Zo gaat'ie natuurlijk niet echt heten ;-)
Voor papa en mama wordt het nu best weer spannend, want ze moeten opnieuw een intakegesprek hebben, nu bij Stichting Meiling. Dat gesprek is al snel. Ik zal jullie wel laten weten wanneer het is. Tijdens dat intakegesprek maken ze een praatje met mensen die bij Stichting Meiling werken. En ze hebben het natuurlijk over nog veel meer dingen; ik denk ook over mij ;-)
Ik weet nog niet zo goed wat daarna nog allemaal gaat gebeuren, dat hoor ik dan wel. En dan vertel ik het weer aan u!

Dikke kus van Aron!

10 opmerkingen:

  1. Spannend zeg voor jullie allemaal! Veel sterkte met alle tests die jullie moeten doen!! Lieve groet, Ciska

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel spannend zeg aaron. In china wonen hele mooie kindjes, leuk hoor dat jij een broertje of zusje gaat krijgen.
    Hopelijk snel intake bij meiling. Zijn echt fantastische mensen.
    Groeten. De mama van Levi Kwakernaak

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk zeg een broertje of een zusje. Kijk uit naar je volgende bericht.
    Groet, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hallo Aron leuk hoor zo'n blog,en nu maar hopen dat je broertje of zusje snel komt.
    Groetjes van opa en oma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. He Aron nu maar hopen dat papa en mama bij stichting meiling niet vertellen dat jij zo'n lief maar toch wel ondeugend jongetje bent opa en oma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat geweldig leuk nieuws... Aron die grote broer wordt.. nu maar hopen dat hij of zij snel komt.. ps: Aron je moet je broertje of zusje niet te veel ondeugende dingen leren of juist wel...
    kijk uit naar je volgende bericht. groetjes Anja en Wim

    BeantwoordenVerwijderen
  7. We hebben er zin in! Ik word weer tante:-) Liefs tante Lin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi nieuws! Sterkte met wachten en hoop dat je gauw meer goed nieuws hebt.
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wij kijker er (met jullie) naar uit.
    Liefs 'tante'Marietje

    BeantwoordenVerwijderen