maandag 8 december 2014

Klein nieuwtje!

Hoi! Daar ben ik weer. Ik heb een klein nieuwtje: papa en mama moeten DV 5 januari op Special Need intake in Meppel. Da's een heel eind rijden, maar ze gaan dan gelijk een dagje uit ;-)
Ik moet gewoon naar school, dat vind ik toch veel leuker. En tussen de middag en uit school mag ik naar oma. Dat is leuk, want meestal eten we dan iets lekkers, frietjes ofzo.

Tijdens dat gesprek gaan ze met een mevrouw praten over Special Needs. Weten jullie wat dat zijn? Nee? Ik wel hoor. Special Need betekent: speciale behoefte. Alle kindjes die uit China komen hebben een 'speciale behoefte/zorg' nodig. Er zijn bijvoorbeeld kindjes die geen 5 vingers hebben of een klein oortje, of iets anders. Dat weten we niet precies van te voren. Nou ja, ik weet er zelf eigenlijk ook niet zoveel van. Misschien na 5 januari, dan vertel ik er meer over.

Omdat we binnenkort heel veel foto's van ons huis, van papa en mama, maar ook van mij opgestuurd moeten worden naar China, is er vorige week een fotograaf geweest. Zij heeft hele leuke foto's van mij gemaakt. Zo kunnen ze in China zien dat ik een hele lieve en knappe broer wordt! Willen jullie ze ook vast zien? Dat kan, kijk maar hieronder.

O ja, het was ook sinterklaas geweest he! Weet u wat ik heb gekregen? Een wereldbol met een lampje erin, en een vliegtuig van Lego. Ik weet op de wereldbol precies waar Nederland én waar China ligt, en zo vlieg ik steeds met mijn vliegtuig van Nederland naar China en weer terug. Alleen, in het echt is het wel iets langer vliegen, zei mama.

Nou, iedereen weer de groetjes, ook van papa en mama!

Dikke X van Aron













1 opmerking:

  1. Wat een super leuke foto's Aron! Nu wil er vast heeeeel snel een broertje of zusje bij jou komen wonen! Liefs tante Nanne

    BeantwoordenVerwijderen