dinsdag 7 juli 2015

Naar de dokter!

Hallo allemaal, 

Het is al weer eventjes geleden dat ik een verhaaltje verteld hebt. Nou, dat komt zo, er is gewoon niet zo heel veel te vertellen! Behalve dan dat ik een poosje geleden een hele spannende dag had. Ik zal vertellen waarom: op vrijdag 19 juni was het zover! Papa en mama hadden me al verteld dat het er aan zat te komen, maar nu moest het echt gebeuren: de prik voor China!
Op donderdag ben ik ze eerst samen met mama op wezen halen bij de apotheek! Kijkt u maar hieronder, zo zagen ze eruit! Weet u hoeveel het er bij elkaar waren? Wel 5! Voor papa 2, voor mama 2 en voor mij lekker maar eentje!


En toen was het vrijdag. Ik was de hele tijd al een beetje zenuwachtig, maar toen we bij de dokter kwamen was ik een beetje heel erg zenuwachtig. Ik mocht kiezen wie er eerst de prik kreeg: mama! Ik vond het zo zielig voor mama, want papa was er helemaal nog niet. Hij was zijn portemonnee vergeten. En we moesten meteen betalen, dus moest papa natuurlijk wel geld halen. Maar, toen mama klaar was, kwam hij gelukkig binnen. Ik hoefde dus nog niet ;-) Maar... papa was ook zo klaar! En ja, toen was ik aan de beurt! Ik mocht gelukkig samen met aap bij mama op schoot zitten. Ik besloot om alvast te beginnen met huilen! Ziet u, hoe rood mijn hoofd is?
't Viel uiteindelijk best mee, want het prikje voelde ik bijna niet. 'k Heb eigenlijk voor niets gehuild. Dat gebeurt wel eens vaker. Wat zou dat toch zijn?


Toen we weer thuis kwamen was ik eigenlijk best trots! Ik had maar mooi een prik gekregen, speciaal voor mijn lieve broertje Levi! Ik ben met mama gelijk even langs de Intertoys gereden ;-)


En nu zijn we aan het wachten! Op de TA. De reistoestemming op Levi op te mogen halen! Het is al weer 5 weken geleden dat de LOA (zeer snel) kwam. De TA verwachten we eigenlijk ook binnen niet al te lange tijd. Het is allemaal zo spannend!
Heel veel mensen vragen aan mij: wanneer ga je Levi ophalen? Nou, dat weet ik dus nog niet. Als ik het weet, dan vertel ik het u meteen! Ik hoop dat het nog in de zomervakantie kan! En anders? Dan wordt het ietsje later, dan heb ik tenminste nog iets langer vakantie ;-)

Bijna 3 weken geleden heb ik Levi een doos gestuurd met allemaal leuke cadeautjes, zoals een boekje en een Nijntje met een muziekje erin, en leuke foto's van mezelf. Maar Levi heeft het nog steeds niet gekregen, want het pakketje is nog niet bij Levi bezorgd. Tenminste, dat zegt mama. Ze kan dat zien op internet. Het duurt dus heel lang. Ik hoop maar dat Levi mijn cadeautjes en foto's snel krijgt, want dan kan hij zien dat ik een hele lieve, grote broer ben!

Nou, ik heb u weer een beetje bijgepraat! Ik moet naar bed, want het is zeven uur! Ik moet nog 2 dagjes naar school, en dan is het zomervakantie! 

Ik hoop dat ik u heel snel het goede nieuws kan vertellen dat we Levi op mogen halen!

Liefs van Aron, en de groetjes van papa en mama

Geen opmerkingen:

Een reactie posten