woensdag 5 augustus 2015

Nog maar 3 nachtjes!🇨🇳🇨🇳🇨🇳

Hoihoi!

Nog een klein verhaaltje voor ik naar bed ga...

Nog maar 3 nachtjes! En dan is het zover! Wat heb ik er zin in zeg! Vandaag heb ik samen met papa onze slaapkamer afgemaakt. We waren al een eind hoor, maar de puntjes moesten nog even op de 'i' gezet worden, vond mama ;-) Zo gezegd, zo gedaan! Ik moet er nog 3 nachtjes alleen slapen, en daarna slaap ik voortaan met Levi op 1 kamer, weet u hoe gezellig ik dat vind?

Ik zal u een foto laten zien van onze nieuwe kamer:



Mama is druk bezig met koffers inpakken:


U ziet het, we hebben het nog best wel druk! Dan gaat de tijd lekker snel, en dan is het snel zaterdag!

Als wij in China zijn, kunnen we waarschijnlijk niet op onze blog komen. En ook niet op Facebook ;-) Mama mailt daarom elke dag naar tante Lindy wat foto's van ons, en wat we die dag allemaal gedaan hebben. Lindy zet dit dan weer op mijn blog, zodat u ons elke dag kunt volgens als u dat leuk vindt.

De groetjes weer, en liefs van Aron!



4 opmerkingen:

  1. als ik dit nu lees slap jij al een hele poos. En als ik naar bed ga kom jij er weer uit en dat betekent nog maar 2 nachtjes.
    Enne, ik vind Jullie slaapkamer erg mooi hoor. Zeg maar tegen je pap en mama dat ze erg goed hun best hebben gedaan.
    Ik wens jullie een geode reis!!
    Groet, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Martin Colinda en Eva6 augustus 2015 om 09:05

    Wat een stoere kamer heb je Aron. Dat is leuk dat jij samen met Levi op de zelfde kamer mag slapen!? Vandaag nog maar twee nachtjes en dan gaan jullie naar Levi. Wij wensen jullie een goede reis en een fijne tijd in China. Groetjes ook aan je papa en mama van Martin, Colinda en Eva Vlot

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Aron, wat fijn zeg dat je nu niet meer zo heel lang hoeft te wachten tot je Levi ziet. Jij kent ons niet, maar mama kent ons wel. Wij hebben 5 jaar in Bolivia gewoond en onze kinderen hebben dus al heel vaak ik het vliegtuig gezeten...ik hoop dat jij het vliegen net zo leuk vind als onze jongens! We wensen jullie een hele goede reis en een onvergetelijke ontmoeting met jullie zoon en broer! Hartelijke groet uit Poederoijen, Elbert & Annemarie, Marlinde, Willeon, Joas, Pedro en Gabrian Verboom

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Aron,
    Ja, nu.....gaat het opschieten hoor, en dan stijg jij met het grote vliegtuig richting China naar Levi. Wij zullen jullie zeker volgen, fijn dat mama en tante Lindy dit zo afgesproken hebben dat wij jullie in China ook kunnen volgen. Aron een hartelijke groet, en een goede reis en een fijne tijd in China ook voor papa, mama en je oma's. Trouwens wat leuk wanneer jullie met Levi thuis zijn dat hij dan met jou zijn grote broer op 1 kamer mag slapen. Fijn dat jij papa nog zo geholpen heb met jullie kamer helemaal top te maken, het zit er weer toppie uit werkmannen.
    Doei hee, Theo, Jacqueline en Dolf.

    Doei hee, Theo, Jacqueline en Dolf.

    BeantwoordenVerwijderen