maandag 3 augustus 2015

Nog maar 5 nachtjes

Hallo allemaal,

Daar ben ik weer! Ik ben samen met papa en mama lekker 4 nachtjes naar de camping geweest in Friesland! Het was heel leuk! We hebben in een heel klein tentje geslapen. Samen met papa en mama. Ziet u mij liggen?


Tante Arianne was er ook een nachtje. Natuurlijk heb ik met Jannely gewandeld. 


Verder hebben we nog op een braderietje gelopen, ik ben naar het kanonschieten in Sloten geweest, ik heb gevaren met opa de Rover, en natuurlijk lekker op de camping gespeeld.

Het was leuk op de camping, want heel veel mensen weten dat ik bijna naar China ga om mijn broertje op te halen.
Op zondagavond is er in de kantine altijd een uurtje zingen, en weet u wat er toen gedaan werd? Alle mensen zongen speciaal voor ons psalm 121:1 en 4.

Dat was heel bijzonder en fijn! Ze wensten ons een hele fijne reis toe, en ook de bewarende en zorgende hand van de Heere! Fijn he?

Ondertussen wordt het steeds spannender hoor! Mama heeft alles al klaar. De visums zijn binnen, die hebben opa en oma Vogel opgehaald toen wij op de camping waren.
Het is alleen nog wachten, wachten en wachten! Tot het zaterdag is!

Liefs van Aron 




1 opmerking:

  1. Het schiet nu echt op voor jullie! Wat een heerlijke dagen heb je gehad in Friesland Aron, leuk hoor dat je ook met je nichtje mocht rijden en wat mooi dat de mensen op de camping voor jullie gezongen hebben.
    Goede reis toegewenst een zaterdag!

    BeantwoordenVerwijderen