dinsdag 22 september 2015

1 maand in Nederland!

Hallo iedereen!

Hier is toch weer een berichtje van mij hoor! Ik was eigenlijk van plan om niet meer te schrijven, maar heel veel mensen missen mijn mooie verhalen ;-)
En omdat we vandaag precies 4 weken in Nederland zijn met mijn lieve broertje, vond ik het een goed idee om aan u te laten zien en horen hoe het met ons gaat!

En het gaat goed! Heel erg goed! Levi voelt zich al helemaal thuis bij ons. En hij vind mij een súper lieve broer! Tenminste... meestal ;-)
Ik wil zo graag goed voor hem zorgen, maar ik merk dat hij dat helemaal niet zo gewend is. Al gaat het wel steeds beter. Hij wil het soms liever zelf uitzoeken. En als ik dan toch help, krijg ik gewoon een mep! Van mama mag ik niet terugslaan, nou, da's soms best wel lastig hoor! Maar ja, als ik terug sla, denkt Levi dat hij het ook mag doen. En dat is nou juist niet de bedoeling! Hij  moet leren dat  we hier niet slaan! Dus ik kan hem het beste helpen door ook mijn 'handjes thuis te houden'.

We kroelen ook heel graag samen! 's Morgens vroeg, voor ik naar school ga, kruipen we lekker bij mama in bed, en liggen we even heerlijk saampjes te kroelen! Het duurt altijd veel te kort, en dan moeten we er al weer uit van mama! Omdat ik naar school moet. Maar dat vind ik ook súperleuk! Ik zit nu in groep 2, en ik leer al letters. Ik word steeds knapper.

We hebben al veel leuke dingen met Levi gedaan! Wandelen, naar het bos, bij familie langs, fietsen... hij vindt alles leuk! Sommige dingen vind hij ook nog een beetje eng. Bijvoorbeeld, als vreemde mensen aan hem zitten. Daar vind hij echt helemaal niks aan! Maar ja, sommige grote mensen zeggen dat hij een 'hoog knuffelgehalte' heeft, en dat mensen daarom aan Levi willen zitten. Nou, als ik erbij ben, dan zeg ik het altijd even, voor Levi!

Levi lust ook echt alles: boontjes, gebakken aardappels, frietjes, frikandellen, lasagne, spagetti, macaroni, brood met worst en hagelslag, gourmetten vind hij ook heerlijk, pannenkoeken en poffertjes, soep, snoepjes en chips en ga zo maar door! O ja, ook gezonde dingen: appels, watermeloen, peer, banaan... Alleen salade lust hij niet! Nou, dat begrijp ik echt niet, want dat is heerlijk! O ja, en Chinees eten vind hij ook heerlijk natuurlijk!

DV volgende week is Levi's aankomstfeestje! We hebben er veel zin. Als het voorbij is vertel ik u hoe het was, oké? Hieronder kunt u nog wat foto's van ons bekijken!

Liefs van Levi en Aron


Lekker in de box!

Hollandse kost! Hij vind het heerlijk!

Aron heeft soms wat 'rusttijd' nodig! 

Voor het eerst bij opa en oma

Voor het eerst uit eten in een pannenkoekenhuis!

Aron, Levi en Jannely

Tja, dit hoort natuurlijk ook bij 'kennismaken met Nederland'
In de brandweerauto!

Soms 'moet' Levi even in de box!


Samen op de bakfiets!

Je groeit er vanzelf in, Levi!

Onder de tafel kruipen!

Kroelen in bed!

2 opmerkingen:

  1. Ja die verhalen heb ik gemist....Bedankt dat je ons weer even mee liet genieten. 3 oktober een heel gezellige dag met allen die jullie lief zijn. Groeten, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om te lezen dat het goed met jullie gaat. Je bent een lieve grote broer hoor! Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen