maandag 2 februari 2015

Adoptiezwanger!!

Hoi iedereen!

Sinds vorige week is het zover: papa en mama (en ik natuurlijk ook dan hè) zijn officieel 'adoptiezwanger'! HOERA! Raar woord eigenlijk he?! Maar ja, zo noemen ze dat. Mama zegt dat het eigenlijk een beetje hetzelfde is als een mevrouw die een kindje in haar buik heeft groeien, maar dan toch een beetje anders. Maar wat precies hetzelfde is: ze verwachten allebei een kindje!
Nu kán hét elk moment gebeuren. Alhoewel, mama denkt dat het nog wel een klein poosje duurt. Maar ze kan het mis hebben hoor! Je weet het maar nooit. Als de telefoon gaat kán het een mevrouw van Stichting Meiling zijn, die vertelt dat er een broertje of zusje voor mij is. Wat zou dat toch supermooi, leuk, fijn en geweldig zijn. Én een groot wonder! En dat telefoontje komt altijd onverwacht, of het nou in maart is, of in november! We wachten het gewoon rustig af. Maar dat het dan groot feest is, dát is zeker!!

Papa en mama moesten de afgelopen weken weer een paar formulieren invullen en opsturen. En net belde Ineke van den Berg. Ze vroeg of papa en mama aanstaande maandag 9 februari op gesprek kunnen komen. Ineke gaat dan helpen met de rest van de adoptieprocedure. Zij heeft al heel veel mensen geholpen met hun adoptie. Soms gaat zij ook mee naar China, ze weet zo veel van alles. Dus... voor maandagavond zoek ik nog iemand die op mij wil passen, want ik mag niet mee!

Ik heb nog meer leuk nieuws: weet u wie er mee gaan naar China? Opa en oma de Rover! Zij gaan mee om op mij te passen. Mijn nieuwe broertje of zusje moet heel erg wennen als we daar zijn. Aan papa en mama, en ook aan mij! Nou, dat wennen aan mij zal wel lukken hoor! Daar ben ik niet bang voor! Maar, als 'Boaz' aan mijn papa en mama moet wennen, dan passen opa en oma op mij.

't Is wel superspannend, wat opa en oma vinden vliegen met een vliegtuig nog spannender als ik! Vooral opa! Maar, ik zal hem goed helpen in het vliegtuig, of grapjes maken, haha, 't is namelijk helemaal niet eng. Ik heb al filmpjes gekeken op youtube, daar kun je precies zien hoe dat gaat. Stijgen en landen ziet er heel mooi uit, en hoog in de lucht? Daar zie je helemaal niks! Alleen wolken onder je!
Ik ben allemaal aan het verzinnen wat ik ga doen in het vliegtuig op de heenweg: ik neem boekjes mee, en Nijntje, mijn kroel gaat ook mee. Ik zou ook wel graag een doos Lego mee willen nemen, want die kan ik dan in het vliegtuig in elkaar zetten. Maar ja, dat moet papa ook een goed idee vinden... Ik neem ook mijn koffertje mee. Daar zitten allemaal papieren in waar ik letters op kan schrijven. En ik kan ze met mijn vingers weer uitwrijven. Dat vind ik ook leuk om te doen. Heeft u nog tips? Ik moet natuurlijk ook nog 3 keer eten, en slapen tussen door... En op de terugweg? Dan speel ik met Boaz natuurlijk!

Hieronder heb ik nog een plaatje van de Chinese vlag gezet! Mooi is'tie he? Rood!

Iedereen weer de groetjes, en tot de volgende keer!

Liefs van Aron,
Groetjes van papa en mama




7 opmerkingen:

  1. Het is weer een leuk verhaal zeg! Spannend voor jullie!

    Groetjes, Pieter & Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Spannend! Hopen dat er snel mooi nieuws komt!
    Groetjes,
    Ciska

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zal oma de Rover dan maar op jou omen passen of kom je weer bij ons slapen.Gaan we weer ondeugd uit halen bij papa en mama goed Aron kom maar bij opa en oma slapen. Groetjes Oma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk om te lezen weer! Spannend wanneer jullie afreizen naar China. We blijven jullie volgen hoor. Mooi dat opa en oma ook mee gaan. Succes weer met de voorbereidingen. Groeten, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig Aron, nu komt het nog steeds dichterbij.. Leuk he?
    Succes met wachten en wij wachten spannend af.. :-)
    liefs Pieter en Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi dat het allemaal weer een stapje dichterbij is nu. Spannend hoor dat wachten op een kindje.
    Aron we blijven je mooie blog lezen hoor!!
    Groetjes Elise de Jong

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldig nieuws! Ik heb met heel veel plezier jullie blog gelezen.
    Ik ben werkzaam als redacteur voor het televisieprogramma Hello Goodbye (http://hellogoodbye.ncrv.nl). Op dit moment zijn we opzoek naar bijzondere verhalen voor een nieuw seizoen. Ik loop misschien een beetje op de zaken vooruit maar zou ik wellicht vrijblijvend contact met jullie mogen opnemen over jullie naderende reis naar China? Ik ben zelf te bereiken via email op nina@blazhoffski.nl of op het volgende telefoonnummer: 020 3018450. Ik hoor heel graag! Met vriendelijke groet, Nina de Vriendt

    BeantwoordenVerwijderen