vrijdag 27 februari 2015

Klaar met documenten verzamelen!

Hallo iedereen,

Daar ben ik weer. Ik heb lekker voorjaarsvakantie. Vandaag is al weer mijn laatste dagje. Maar... de dag is nog lang niet voorbij hoor. Ik mag zo met papa en mama mee naar de verjaardag van mijn grootste neef Ruben (hij is al 12 jaar geworden) en ome Leen! Ik bof maar weer hé? Maar... we moeten even wachten op opa de Rover. Hij is naar Hardenberg toe om alle bakmixen op te halen die over waren van de beurs! Oma de Rover heeft met tante Nesia op de Familiedagen gestaan. Ze hebben weer heel veel zakjes mix verkocht. Maar niet alles;-) Dus opa zei: ik ga de rest wel even ophalen! Dat is wel aardig he? Nu hoeven papa en mama niet zelf.

Zelf ben ik ook nog naar de Familiedagen geweest. Was superleuk! Met tante Arianne en tante Lindy, tante Gerdien, Coen en Evy! We mochten opa's auto lenen, want daar konden we met z'n allen in. Da's natuurlijk veel gezelliger. We hebben daar leuk gespeeld, gewinkeld natuurlijk, gegeten en lief geweest. Tenminste, dat zei mama!

Maar nu even over de adoptie. Want daarom leest u mijn blog, toch? Papa en mama zijn bijna 3 weken geleden bij Arie en Ineke van den Berg geweest. Dat weet u nog wel toch, voor alle adoptiepapieren. (als u het niet meer weet kunt u mijn vorige blog lezen...) Mama heeft toen heel duidelijk uitgelegd welke papieren we allemaal moesten maken en opzoeken!

Nou, 't is gelukt hoor! Alle papieren zijn klaar! Het zijn er 20!

Vorige week zijn we bij de dokter geweest. Die moest even goed bekijken of papa en mama wel gezond zijn. Nou, voor zover hij kon zien was dat zo. Gelukkig maar! Daar ben ik wel heel blij om. Ik vond het superleuk dat ik mee mocht, want op school hebben wij over ziek zijn/de dokter gewerkt! Ik wist dus precies wat de dokter aan het doen was: met zijn stethoscoop luisteren, en met de bloeddrukmeter keek hij of papa en mama's bloeddruk goed was. Dat was zo! Die van mama was ietsje pietsje hoger, maar mama doet ook altijd drukker, dus dat klopt denk ik wel! Papa is altijd iets rustiger ;-)

Vanmiddag zijn we met z'n drieën naar de notaris geweest, in Molenaarsgraaf. Die heeft een super mooie, rode lakzegel op de hele stapel papieren geplakt!


U vraagt zich misschien wel af, waarom in Molenaarsgraaf? Ja, dat snap ik ook niet, want onze buurman is ook notaris! Maar ja, papa en mama vonden het gewoon fijner om daar heen te gaan, vandaar!
We waren er op tijd, om kwart over 3. We wilden goed op tijd zijn zodat we misschien wel ietsje eerder aan de beurt zouden zijn, want we wilden ook meteen nog naar de rechtbank in Dordrecht. We hadden geluk, want we mochten gelijk meekomen! Mama moest eerst alles even uitleggen aan de notaris, want ze snapte er niks van! Maar... uiteindelijk, na heel lang wachten, (pfff wat was ik het zat....) is alles toch gelukt, het was intussen al half vijf geweest! U begrijpt natuurlijk al dat we toen niet meer naar de rechtbank in Dordrecht konden. Helaas... dan moet mama nu maandag maar even doen.
Bij alle documenten willen ze ook weer foto's van ons hebben. Van ons huis, van mij natuurlijk, en ook van papa en mama! Hieronder ziet u ze. Leuk hé? Kunnen ze in China in ieder geval goed zien hoe leuk het hier is. De laatste twee foto's, die zijn van mijn papa en mama. Die willen ze graag goed van dichtbij kunnen bekijken ;-)













Aanstaande zondag is er iets heel bijzonders! Dan wordt Levi gedoopt. Mijn vriendje waarover ik in mijn vorige verhaal vertelde... Natuurlijk mag ik ook mee naar de kerk. Ik vind het wel spannend, want ik heb alleen nog maar gezien dat er hele kleine baby's gedoopt werden, en Levi is natuurlijk al een beetje groot want hij is bijna 2! En... ik ben er natuurlijk heel blij mee dat de Heere ook voor kindjes uit China wil zorgen.

Nou, intussen ben ik op de verjaardag van ome Leen en Ruben geweest, en nu moet ik naar bed! Welterusten iedereen. Wij wachten weer verder op Boaz! Het duurt steeds korter!

Veel liefs van Aron
En de groetjes van papa en mama!


4 opmerkingen:

  1. Leuk om te lezen, spannende tijd voor jullie. Ik hoop dat jullie snel bericht mogen krijgen dat er een lief kindje op jullie wacht! GrX Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk weer Aron. We hopen dat je broertje of zusje snel komt! Liefs tante Lin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke uit leg weer,en mooie foto's ,hoop dat jullie kindje snel mag komen,en natuurlijk jou broertje of zusje.
    Lieve groetjes jennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig om te lezen geniet van deze mooie en bijzondere tijd voor ons bijna 8 jaar geleden toen wij onze dochter ophaalden uit china en onze zoon was toen 7 jaar inmiddels is er nu ruim 5 jaar een antiliaanse pleegzoon en ruim 3 jaar een Afrikaanse pleegzoon.Hartelijke groeten Els

    BeantwoordenVerwijderen