vrijdag 17 juli 2015

Mijn aftelkalender, en een nieuw nichtje!

Nín Hão,

Ja, ik ken al 1 woordje chinees: hallo!
Mijn aftelkalender is eindelijk klaar! Ik wilde hem eigenlijk al vorige week zaterdag maken, maar toen werd ik ziek. Gisteren was ik gelukkig weer helemaal beter, en heb ik mijn kalender afgemaakt. Ik had ook nog geen kruisjes gezet, dus mocht ik in 1 keer 5 kruisjes zetten! Zo gaat de tijd wel heel snel! Ziet u ook de rode rondjes? Op die dagen gaan we naar de camping. Bij de cijfers 16 en 15 gaan we één nachtje kamperen bij Edwin, Wilma en Levi Kwakernaak, weet u wel, mijn (chinese) vriendje! Bij de cijfers 9, 8, 7 en 6 gaan we een weekendje naar de camping bij opa en oma de Rover logeren! En dan is het al bijna....

Papa en mama gaan volgende week woensdag naar de reisbespreking. Daar zien ze de mensen waarmee we samen reizen. Kinderen mogen natuurlijk niet mee. Daar duurt het veel te lang voor. Ik ben wel benieuwd, want er gaan nog 2 jongetjes mee, die ongeveer net zo oud zijn als mij! Misschien kan ik wel met ze spelen in het vliegtuig!




Vorige week zaterdagavond heb ik een nieuw nichtje gekregen. Ze heet Jannely. Het is echt een lieverdje! Een klein meisje, maar ze heeft hele lange beentjes, armpjes en vingers. En precies dezelfde neus als ik! Maar weet u wat zo jammer was? Ik werd ziek. Ik heb heel veel gespuugd! Daardoor kon ik pas dinsdag voor het eerst met haar kroelen. Nou, dat heb ik gedaan! Ze vond me echt een lieve neef. Ik mocht ook nog even helpen met het flesje, zó leuk! Hieronder ziet u een paar foto's van Jannely en mij!



  

Tot de volgende keer maar weer!

Liefs van Aron








1 opmerking:

  1. Nin hao Aron,

    Zo leuk je aftelkalender, knap gedaan hoor! Ik heb echt zin in volgende week. Neem je zwembroek mee want ze hebben hier een heeel leuk zwembad met gave glijbanen.

    Tot volgende week.
    Levi

    BeantwoordenVerwijderen