maandag 27 juli 2015

Reisbespreking 22 juli

Hoi!

Hier ben ik al weer!
Afgelopen woensdag zijn papa en mama naar de reisbespreking geweest, in Alphen aan de Rijn. De oma's mochten ook mee! En ik? Ik mocht bij opa de Rover logeren. We hebben samen gevist. En ik heb 16 vissen gevangen. De hengel ging erin, gelijk de dobber onder, en meteen een visje aan de haak. Zo leuk!

Mijn 'broertje' Levi
De taart!
Papa en mama hadden serieuzer werk! Ze hebben alle mensen ontmoet die mee reizen naar China! Het was heel gezellig. Karen Dodebier (dat is een klant uit mama's winkel, zij maakt hele mooie taarten) had een supergave taart gemaakt, van ons vliegtuig! Iedereen vind hem prachtig, en ik ook! Ze hebben gelukkig de neus van het vliegtuig en mijn 'broertje' voor mij bewaard! Die heb ik natuurlijk heerlijk opgegeten!

Ikke, verstopt achter het vliegtuig!
Het is nu echt aftellen geblazen: nog maar 12 nachtjes! Mijn koffer met speelgoed staat al helemaal ingepakt klaar! Ik ben echt zo benieuwd naar die jongetjes die ook mee gaan! Ze zijn allebei ongeveer even oud als ik. Misschien worden we wel vriendjes!

Mama is ook klaar met de koffers inpakken. Alleen onze kleren nog niet, want die moeten we natuurlijk nog aan.

Verder doen ik allemaal leuke dingen in de vakantie: we zijn wezen zwemmen met Willize en Tante Petra, ik ben met papa en mama naar Plaswijck park geweest in Rotterdam en mijn vriendje Lucas mocht ook mee, we zijn uit eten geweest met Edwin, Wilma en Levi Kwakernaak en morgen gaan we met tante Gerdien, Coen en Evy naar Schiphol! Om 14:50 uur moeten we daar zijn, want dan kunnen we ons vliegtuig op zien stijgen! Ik heb er zin in.
Donderdag hopen we nog lekker naar opa en oma op de camping te gaan! Tot maandag. Dan gaat de tijd lekker snel, want dan is het nog maar 5 nachtjes...

Voor China is alles geregeld! Mama heeft vorige week de visums nog aangevraagd. Dat was nog een hele klus, zei ze, maar 't is gelukt. Kijkt u maar hieronder! Van iedereen een mooie foto erop, en klaar is Kees! Als het goed is kunnen we ze woensdag al ophalen.

De papieren voor het aanvragen van de visums.

Tot zover weer mijn verhaal! 

Liefs van Aron en de groetjes van papa en mama!

4 opmerkingen:

  1. Martin, Colinda en Eva27 juli 2015 om 22:55

    Super leuk verhaal Aron! Wat kan jij goed vissen zeg! Ga maar lekker veel uit dan is het gouw 8 Augustus. De groetjes van Martin, Colinda en Eva

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 16 vissen?? Hoe krijg je het voor elkaar? Heb het ooit gedaan ,maar geeneentje. Denk dat de vissen blij waren voor jou. Je bent wel een bofferd hoor, helemaal naar China!! We zeggen hier: Have a safe trip!!
    WIlma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Yoehoe...nu nog maar 11 nachtjes Aron. Heb je je kruisje alweer gezet vandaag?

    Doei hé!
    Ed, Wilma en Levi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Aron,
    Wij vinden het elke keer weer erg leuk om jullie verhalen te lezen en foto's te bekijken. Spannend joh en supergaaf met zo'n groot vliegtuig mee om je broertje Levi in China te gaan halen. Die taart is zo mooi daar wil je toch geen stukje van nemen. Fijne dagen met elkaar op de camping bij opa en oma met elkaar, echt vakantie. Hartelijke groeten ook aan papa en mama. Doei hee Aron....... Van Theo, Jacqueline en Dolf

    BeantwoordenVerwijderen