maandag 17 augustus 2015

Dag 8 zondag 16 augustus 'met filmpjes'



Dag 8 zondag 16 augustus

Vandaag hebben we een vrij rustige zondag gehad. We hebben eerst lekker gegeten beneden bij het ontbijtbuffet. Na het ontbijt moest papa met de andere papa's en een mama wat papieren in orde maken met Chris. Chris is deze week onze engelse gids, want Ineke gaat morgenavond al weer terug naar Holland! Toen alle papieren in orde waren, moesten ze nog pasfoto's gaan maken voor Levi en de andere kinderen. Dat is voor op Levi's visum. Rond de middag waren ze weer terug.

's Middags hebben we lekker bij de oma's op de kamer gespeeld. Ook hebben we nog een kerkdienst geluisterd via internet. Fijn dat dit zo kan! Het ging over de barmhartige Samaritaan.

Na de kerkdienst hebben we nog even gezellig koffie gedronken, buiten een rondje gelopen en gespeeld.

's Avonds hebben we eten besteld via de roomservice! Oma de Rover, papa en mama hadden lekker haasbiefstuk, oma de Rover een broodje hamburger met frietjes, en ik kipnuggets met frietjes! Het was smullen!

Na het eten deden we nog leuk een potje Uno, en daarna bedtijd! We moesten van mama op tijd naar bed. Nou, dat vond ik zelf niet zo'n goed idee, 'k ben tot 22.45 uur wakker gebleven. En Levi trouwens ook, want die doet mij bijna altijd na!
Om 22.45 uur gaf mama mij een klein wit pilletje. Daar ging ik heerlijk van slapen!

Liefs van Aron, Levi & papa en mama!










1 opmerking:

  1. Wat een heerlijk ventje meid! Geniet er lekker van hoor en ook van het land. Liefs vanuit Taiwan ;)

    BeantwoordenVerwijderen