donderdag 20 augustus 2015

Laatste dag in China!

Dag 12 donderdag 20 augustus

Vandaag was onze een na laatste in China! En het was weer een leuke dag!

Vanmorgen werden we om ongeveer half negen wakker. Eerst heb ik samen met Levi lekker bij papa en mama in bed gekroeld! Maar... omdat we maar tot 10:00 uur kunnen ontbijten, moesten we er om 9:00 uur echt uit.

Ik heb een lekkere boterham met jam op. En jus d 'orange! Dat drink ik elke morgen! Oma Rover had een geroosterde boterham met boter en suiker. Dat was ook superlekker! Papa, mama en oma Vogel hebben weer van alles gegeten. En als toetje watermeloen! Levi is er gek op!

Na het eten zijn we meteen naar het overdekte winkelcentrum gegaan, waar de indoorspeeltuin is. Gisteren stonden we daar voor een gesloten deur, nog maar eens proberen dus! Nou, helaas, het winkelcentrum was inmiddels open, maar de speeltuin potdicht! En waarom? Dat kon geen Chinees ons uitleggen, want er sprak er niet eentje Engels.
Wel konden we nog wat andere dingen doen. Ik heb met papa geracet op een mega grote racebaan! Er reed een treintje, je kon een windwaaier beschilderen, visjes vangen in een vijver met honderden goudvissen, een balspelletje, daar heb ik trouwens nog een prijs mee gewonnen, en ik heb nog gejumpd! Heel spannend, maar supergaaf! Ik durfde trouwens niet te hoog.

Na het spelen hebben we eerst lekker een bakkie gedaan bij Starbucks, en zijn we zachtjesaan weer naar het hotel terug gelopen. De oma's bleven trouwens nog even in het winkelcentrum. Die krijgen niet genoeg van shoppen ;-)

Terug in het hotel waren de andere families ook weer terug. We hebben gezellig op de gang gezeten en gespeeld.

Om 18:00 uur moesten we weer in de lobby verzamelen om met elkaar uit eten te gaan. En weer... naar de Chinees natuurlijk! We hebben weer heerlijke dingen op. Behalve ik dan. Want ik vind er echt niks aan. En oma de Rover trouwens ook niet ;-)
Toen we terug kwamen in het hotel, heeft mama voor mij bij de roomservice weer een bord spaghetti besteld. Dat heb ik heerlijk opgegeten!

Na het eten zijn we weer in bad gegaan, en nu slaap ik heerlijk! Mijn laatste nachtje in het hotel. We hebben heel veel zin om weer naar huis te gaan!

Nog wat vluchtgegevens voor de terugreis:
Ons vluchtnummer is CZ345. We hopen op 22 augustus om 00:55 uur te vertrekken (plaatselijke tijd Beijing) en rond 05:00 uur (plaatselijke tijd Amsterdam) te landen.

Misschien komt er morgen nog een blog, als mama tijd heeft, en anders hoort u weer van mij als ik thuis bent, DV aanstaande zaterdag!

Ik vond het heel leuk dat u mijn verhalen gelezen hebt, en dat u er van genoten heeft. Tenminste, dat hoor ik van veel mensen ;-)
Bedankt voor alle berichtjes!

Veel liefs van Aron, Levi en papa & mama











6 opmerkingen:

  1. Het is ontzettend leuk om je blog te volgen Aron, wat heb jij een lief / leuk broertje gekregen,
    zo te zien hebben jullie het samen superleuk met elkaar.
    doe je papa en mama en de oma s ook de groeten, en een voorspoedige reis naar huis hoor.
    groetjes van Berty Ritmeester ( oma Vogel weet wel wie ik ben ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alvast een goede reis toegewenst en ik vond het leuk om jullie verhalen te lezen. Jullie zullen er nu wel heel erg naar uitkijken om met elkaar in jullie eigen huisje te zijn...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goeie reis lieve vriend. We hebben zin in zaterdag. Al heel vroeg gaan wij uit bed om jullie op te halen! We hebben heel veel zin om jullie weer te zien! Dikke kus van tante Lin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Aron,

    Weer een grote reis met het vliegtuig en nu... met Levi. Doe je papa en mama en de oma's ook de hartelijke groeten van ons en een goede reis terugwensen. Groetjes doei, Theo, Jacqueline en Dolf.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Aron en Levi,

    Jullie zijn nu onderweg naar Nederland, we volgen jullie via de site.
    We kunnen bijna niet wachten om jou en je nieuwe broertje te zien.
    Zullen we jou eens wat leuks vertellen Aron? We zijn al die tijd dat jij in China bent Levi aan het leren om jou naam te zeggen en weet je wat hij vandaag ineens zei: 'Ajon' Knap he!
    Levi zijn naam zegt hij nog niet, als we zeggen hoe heet het broertje van Aron? Zegt Levi... mij ;)
    Komt vast ook wel goed!!

    We vonden het heel erg leuk om jou verhaal elke dag te lezen, we gaan het nog missen straks ;)
    Tot morgenochtend en alvast een high five van je kleine vriendje Levi Kwaak.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel veel geluk liefde en gezondheid met ze vieren.
    Het was super leuk om mee telezen.

    BeantwoordenVerwijderen